onsdag 24. april 2013

Utplassering - Kremmerhuset 18/4

Denne utplasseringen holdte jeg på med å pakke ut varer, organisere på lageret, fylle på varer, vanlig butikkarbeid og lage en utstilling i fargene gul, hvit og grå.


Her har jeg organisert disene for å få plass til
andre varer på lageret som trengtes
Her har jeg fylt på disen som da er duft, for
å få mersalg. Duftene er plassert i tre deler,
med tre forskjellige farger, da det er rolig for øyet
å se tre deler av en ustilling pr hylle.

Her har jeg fylt på med lys i lyshyllen. Lysene
er stort sett delt inn i en farge pr hylle, som gjør
det lett å finne frem til et spesielt lys feks kulelys
i en farge. 

Her fylte vi på med servietter både for å få
mersalg av disse siden de er på kampanje 5
for 100,- og for å frigjøre plass på lageret til
andre varer. Serviettene er delt inn i farger, og
tema. Øverste hylle er feks hvit/gråfarger som
har et vintertema, mens den grønne hyllen i midten
har et mer sommerlig tema.

Her har jeg laget en utstilling hvor jeg brukte
fargene gul, hvit og grå. Jeg bygde opp utstillingen
etter et trekanprinsipp der alt går oppover til et møtepunkt
på toppen av utstillingen. Utfordringen med denne utstillingen
var å få temaet til å bli interiør, og ikke påske. Ved bruk av grå
dempes gulfargen litt og gjør at det ser mer vanlig ut, og kan
dermed brukes til vanlig.

Her et et bilde slik kunden ser utstillingen når
den kommer inn i butikken. Jeg har brukt gulfargen
for å fange blikk og interesse hos kunden, siden
gul er en veldig sterk farge, og tar lett oppmerksomhet.

Dette er baksiden av utstillingen, og jeg har brukt
produkter som duker, matter, putetrekk, lysestaker,
kurver, kopper, stolputer, blomster ol. Ustillingen min
er bygd opp som en trekant, som i prinsippet skal være
symmentrisk, men siden jeg har brukt forskjellige produkter i
ulike former gir det ustillingen et asymmetrisk utrykk.



1 kommentar: