onsdag 17. april 2013

Utplassering - Kremmerhuset 11/4

Hei! På denne utplasseringen gjorde jeg ikke veldig mye faglig siden det var veldig mye varer som måtte pakkes ut og stilles ut i tillegg til påfyll.

Her har jeg fylt på og organisert noen dufter på  lageret i butikken.

Her viser jeg at jeg har fylt på i dufthyllen med nye varer.

Her har jeg fylt på med lys, og dratt de frem for å selge.
Å få ting frem for at det skal se fullere ut, selger.

Her ser du et bilde som illustrerer at det va tre paller som
måtte pakkes ut, og dermed ble lite faglig innhold i bloggen denne
gang. Håper på å få lage en utstilling neste gang.

1 kommentar:

  1. Hei Elen, mulig det til tider ikke er så mye "faglig" ute i butikk, men bl.a bildet med lysene har jo helt klare virkemidler i utstillingen/hvordan de er satt opp? Er det ikke noe å gå i dybden på en av dagene du er i utplasseringen, foreslår jeg at du tar en titt på utstillingsvinduene på senteret. Ta bilder, legg ut og beskriv blikkfang, hva er i øyehøyde, hva tror du butikken ønsker mersalg av etc? Gå mer inn på dette fremover.

    SvarSlett