mandag 8. april 2013

Utplassering - Kremmerhuset 4/4

Denne utplasseringen har jeg jobbet med å lage noen utstillinger, fylle på med varer, butikkarbeid, og så fikk jeg lære meg å stå i kassen!



Her er et bilde som viser barnehylla, før jeg gjorde den om.
hyllen er ganske rotete og har ikke veldig mye system..

Her har jeg laget hyllen mer ryddig og oversiktilig, der jeg
har prøvd å laget et system. I hyllen er det komplementærkontrast
mellom blå og gul og rød og grønn. 

Her har jeg organiert litt på kassene som eksisterte fra før av
og fylt på litt mer av de vi hadde på lager.

Her har jeg fylt på i lyshyllen.

Her har jeg organisert hyllen. Det var en veldig rotete
hylle, og vi måtte få inn noen nye produkter, og dette
er resultatet av dette. Fargene passer veldig godt sammen
og gir et rolig inntrykk og et noe som er behagelig for øyet
å se på. Produktene gir et asymmetrisk utrykk fordi de er ulikt
plassert, og det er ulike produkter.

Her har jeg ryddet i en av hyllene, og fylt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar