mandag 8. april 2013

Siste utplassering før påske - Kremmerhuset

Dette var siste utplassering før påskeferien, og dermed jobbet jeg med å legge frem varer til en kampanje, fylte på lys og dufthyllen og tok litt bilder av utstillinger som eksisterte fra før av for å vise litt hvordan utstillingene er bygd opp :-)


Her er en av plassene jeg fylte på med kampanjevarer,
Her ser du at jeg har organisert slik at jeg har fått frem
alle de forskjellige fargene, og ved å lage den bakerste rekka
høyere får jeg dybde i denne lille utstillingen. Det er brukt
et rødt skilt der kampanjen viser hva den inneholder, siden
rødt er den fargen øyet fanger opp først. 

Her har jeg fylt på dufter i dufthyllen. Duftene er noe som
kalles for dis, som da er romduft i forskjellige lukter som
feks Mango og peach som er min favoritt. Jeg har også lagt
noen av duftene øverst for at de skal være lettere tilgjengelig
og frigjøre plass på lageret.

Her har jeg fylt på i lyshylla, og satt frem lysene der det
ikke var flere igjen på lageret eller i butikk. Ved å sette
frem varer slik at det ser fullt ut, gjør det ryddig og får folk
til å kjøpe.

Her er en typisk utstilling på kremmerhuset. Her er en
utstilling i sort, hvitt og grå. Dette er også en mørk lys
kontrast som gir spenning.  Stort sett alle hyllene er
 delt inn i tre deler, og brukt småting og store ting. Blandt
disse tingene skal det alltid brukes tekstil for å myke opp .
Denne utstillingen er veldig behagelig og rolig for øyet å se
på. Utstillingen er bygd opp symmetrisk, men på grunn
av at produktene er forskjellige kan man også si at den er
asymmetrisk. Her er også gjentagelse brukt som et virkemiddel,
der grå, hvit og sort blir brukt gjennom hele utstillingen, og
blir gjentatt på en fin måte.

Her er en annen utstilling som er i fargene grå, lilla, beige og
 hvit. Disse fargene fungerer veldig godt sammen. Utstillingen
er bygd opp som en trekant, og det er en utstilling man kan
gå rundt alle sider, og fortsatt få se en fin utstilling med
mange varer. Utstillingen har utnyttet lillafargen som et
blikkfang.

Dette er en utstilling bygd på rosa, brun/beige og hvitt.
Ustillingen er asymmetrisk og er ikke bygd opp likt, men
er bygd opp på det samme trekantprinsippet som
alle andre bordutstillinger kremmrehuset har. Fargene fungere
veldig godt sammen, og harmonerer godt. 

Her er en liten utstilling i gul, sort, grå og hvit. Gul er en
farge som har vært ín i de siste årene, og blir ikke mindre in.
Fargen er fresh, og gir et friskt utrykk i hjemmet.  Denne
ustillingen er også bygd opp på trekantprinsippet, og bruker
den gule fargen for å vekke oppmerksomhet. Det brukes kontaster
som lys-mørk mellom den sorte, og hvite i ustillingen som gir spenning.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar