fredag 9. november 2012

Utplassering - Kremmerhuset 8/11

Nå nærmer det seg jul og det er mye julevarer som har ankommet butikken. Butikken oser av jul! Herlige julefarver i store deler av butikken. Nå siden jula nærmer seg med stormskritt har jeg i det siste pakket ut mye julevarer som måtte ut og på plass i butikken så raskt som mulig. Når man pakker opp julevarer er det utrolig mye stilig som viser seg, og det er gøy å se hva slags type julevarer som er "in" denne jula.

Sist torsdag jobbet jeg med en del forskjellig som var spennende! Jeg fikk lage en ny utstilling med metallboksene i metallbokshylla der jeg fikk stå ganske fritt på hvordan jeg ville at den skulle se ut, men jeg måtte ta hensyn til HMS regler (helse, miljø og sikkerhet) som f.eks å ikke stable mange små bokser i øverste hylle, for at kunden ikke skal skade seg hvis noe faller ned etc. Jeg synes resultatet ble ganske bra, og jeg fikk vist frem en ny vare også som skulle komme frem i utstillingen.  Jeg fylte også på med nye julelys  som måtte ut i utstillingen, og pakket ut noen skåler som skulle ut i juleutstillingen. Ellers ekspederte jeg litt kunder, og ordnet litt i butikken.

her er noen av skålene jeg pakket ut! fine?

Her er resultatet av hylla jeg flyttet om på. Jeg har byttet
om på ting, og så fikk jeg de sorte ugleboksene inn i utstillingen,
samtidig som jeg fikk forandret på  plasseringen av boksene. Jeg
syntes det ble litt mer ryddig og organisert.
 Hva synes du?

Her er før jeg begynte å ordne på hylla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar