torsdag 1. november 2012

Utplassering- Kremmerhuset 25/10

Sist torsdag jeg jobbet på Kremmerhuset holdte jeg på med å pakke ut nye vintervarer, plassere varer rundt i butikken. Jeg fylte på med betongbokstaver i hyllen, hengte opp nye trælamper, la ting i kurver som skulle ut i butikk og pakket ut mer varer som skulle ut i butikk.

her pakket jeg ut juletrepynt i porselen med trykk som skulle ut i butikken.
Det er meningen å enten bruke dette som et "bilde" på vegg, eller
henge på juletreet. Alle brikkene har et nordisk julemotiv, som
feks ugler i snøen i jordfarger, noe som er typisk nordisk stil.

her er lampene jeg hengte opp.

her er noen av betongbokstavene jeg fylte på med.
her er mer av juletrepynt i porselen jeg pakket ut. Det
er stjerner i grovt porselen, og de er også av det nye
nordiske, som er blitt en trend i interiørfaget. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar