tirsdag 6. november 2012

Utplassering - Kremmerhuset 1/11

Sist torsdag jobbet jeg med å omgjøre en barnehylle og fylle inn varer, fylle på med stearinlys og montere en gyngehest. Jeg jobbet sammen med daglig leder, en heltidsansatt og en jente som var å jobbet der på OD-dagen som de hadde en dag før vår skole. Barnehylla sto jeg ikke fritt til å gjøre som jeg ville, men jeg hadde en oppskrift jeg skulle følge noe som var helt greit. Det var mye lys som måtte fylles på siden det går mye lys mot jul og mørkere tider. Gyngehesten var litt gøy å montere, siden jeg ikke hadde sett en så fresh gyngehest før.

lyshylla jeg fylte på i!

gyngehesten jeg monterte

Barnehylla <- før- etter->
Jeg har ordnet, og organsisert hyllene mer, og fylt på med betongbokstaver,
og endret på plasseringen på ting i hyllene. Jeg ble fornøyd med resultatet,
og jeg synes det ble helhetlig og ga litt mer dypde ved den nye plasseringen.

Hva synes du om omplasseringen i barnehylla? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar