torsdag 22. november 2012

Utplassering - Kremmerhuset 22/11

 I dag var siste dagen på utplassering, noe som faktisk var litt trist. Jeg føler jeg har lært mye, og fått prøvd meg på å lage utstillinger på egenhånd noe som er veldig lærerikt! Jeg har fått gjort mye variert, og en del utpakking. Men det er ikke bare kos med å lage utstillinger ved å jobbe i butikk, man må også pakke ut varer og gjøre vanlig butikkarbeid. Jeg har følt meg godt velkommen, og jobbet med utrolig hyggelige mennesker. Jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk jobbe der dette semesteret.

Dette er før jeg begynte med ta ta av alt av utstilllingen, for
så å lage en ny. Utstillingen som er her var ganske rotete,
og trengte å "strammes opp" litt, ved å lage bedre plass
på begge sidene, og lage det mer oversiktlig og pent.

Her er når jeg hadde tatt alt av bordet, og begynt sånt
smått å legge på skilt og blomster.
Her er det ferdige resultatet av utstillingen min. Jeg ble
veldig fornøyd selv, og fikk kommentar om at det var veldig
 fint og ryddig. Jeg synes at bordet mitt ble veldig oversiktlig
og enkelt å finne frem på. Jeg fikk også "strammet opp litt, slik
at det ble bedre plass å gå på på begge sider. Jeg synes
 Gulfargen ble satt fint sammen med de andre fargene
som en helhetlig komposisjon. Jeg har brukt virkemidler som
høydeforskjeller, som igjen skaper spenning, sterke farger
som skaper interesse, teksturkontrast i møblel og tekstiler og
lys-mørk kontrast. Det er også kontaster i de organiske blomstene,
mot de harde geometriske formene på kassene osv.
Hva synes du om resultatet?

Her er noe av julevarene i nordisk stil. nordisk stil er noe som
er en trend i interiørfaget nå. Nordisk stil har mye træfarger,
og typisk nordiske elemementer som strikket og Slikt.

Her er tehyllen etter jeg hadde ordnet på den, og lagd den
ryddig og påfylt.

Her er noen av bokstavene jeg fylte på.

Dagen idag fikk jeg lage en egen utstilling fra start av, med tema gult, hvitt og sort. I tillegg til dette fylte jeg på med betongbokstaver, laget orden i teen og ordnet litt rundt om i butikken generelt. Det var en koselig siste praksisdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar