torsdag 22. november 2012

Utplassering - Kremmerhuset 15/11

Sist torsdag jobbet jeg med å pakke ut nye julevarer som hadde ankommet butikken samt. få den ut i utstillingen i butikk, ordne på barnehylla (fylle på med betongbokstaver) fylle på med alle lys i lyshylla og plassere lysene pent, ryddig og slik at det så fult ut! Jeg lagde ogå en liten utstilling med rammer foran kassa, der vi hadde fått inn tre esker av hvit og tre esker i sorte rammer. Jeg la de hvite på ene siden av kassa, og de sorte på andre siden slik at det så ryddig og pent ut. Det gir mørk-hvit kontrast.

Her en en ramme jeg pakket ut som er festet hele veien!
jeg syntes den var rå. Hva synes du?
Her er under utpakking av disse lampene, som også kom ut i
 butikk da! også stilig! stilen på denne lampen var shabby chick stil.

Dette er en krans jeg pakket ut som er laget av greiner.

Her er de rammene jeg stilte ut fremfor kassa, de fikk vi også i hvit!

Her lagde vi en kreativ løsning på plassmangel!
Jeg la papir rundt en pappeske og fikk satt det ut i butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar