onsdag 3. oktober 2012

Utplassering - Kremmerhuset 27/9

Sist torsdag var jeg på utplassering på Kremmerhuset på City Nord igjen. Den daglige lederen der hadde vært borte de to andre gangene jeg har vært på utplassering, så nå fikk jeg møtt henne også. Siden jeg har jobbet mye med utpakking av varer, fikk jeg jobbe med utstillingsdesign. Jeg byttet om på noen pinnebokser med ildfaste former med trelokk i en hylle, og bytte ut en hel utstilling sammen med den daglige lederen på Kremmerhuset noe som var spennende og morsomt! I tillegg pakket jeg ut litt varer, gikk med søpla og holdt orden på en del av varene. Gleder meg til neste utplassering!

Her ser du de ildfaste formene med trelokk plassert i utstillingen med de andre kjøkkenvarene.
Varene i hyllene er taktisk plassert. Der er tre grupper i hver hylle, og ikke mer. Fargene er også
noe som går igjen. Her ser du brune, grå, blå, hvite, sorte og rosa farger som går igjen i hele
utstillingen.
Her er et bilde av utstillingen jeg var med på å bygge, fra grunnen av. Her er da "skjelettet"
av utstillingen.
Her er resultatet av den ferdige utstillingen bortsett fra bildet i øverste høyre hjørne.
Utstillingen er bygd opp som en trekant oppover. På Kremmerhuset synes de det er viktig
å få frem så mye varer som mulig for å få solgt, men å få det til å se pent ut.
Her har jeg brukt hvitt, sort og forksjellige brun- og grånyanser. Skapene
som er satt opp som sjelett er også til salgs, så de er brukt som produkt
og utstillingsmoment for å ha produkter på. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet,
og de andre i butikken ble også førnøyde. Noe jeg kunne gjort bedre var å få det
litt mer ryddig, og fått frem fler varer på plassen.

Hva synes du om utstillingen min? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar