mandag 22. oktober 2012

Utplassering - Kremmerhuset 4/10

Sist torsdag var jeg hos kremmerhuset igjen, og pakket jeg ut litt varer, sorterte teposer, og lagde en ny utstilling på et bord med daglig leder for Kremmerhuset, Lisa. Jeg la alt som var på bordet bort, på en ryddig måte slik at det ikke ble rot for kundene. Så begynte jeg å sette på varer som en ny utstilling på en ny måte. Det var utrolig interessant å lage utstilling, og det var gøy å lære noe nytt om deres utstillingsmåte.

Her er før og etter-bilde der jeg har flyttet på koppene, og sortert te.

På dette bildet ser du de tomme utstillingsmomentene før jeg begynte å lage utstilling.

Her er da den ferdige utstillingen. Stilen på utstillingen var litt shabby chick,
med forskjellige hvit-, brun- og grånyanser. Jeg har brukt virkemidler som
høydeforskjell som skaper spenning, forskjellige nyanser opp mot mørk - lys
kontrast, jeg har mye geometriske former , og noen organiske former som
mykner opp litt og gir dybde, de er formkontraster. Det er også teksturkontrast
mellom overflatene på produktene som er satt på bordet. Jeg har brukt harde ,
 stive, materialer og mye materialer som skinn, og putetrekk for å få kontrast
der også som gir spenning.


Hva synes du om den ferdige utstillingen min?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar