onsdag 22. mai 2013

Utplassering - Kremmerhuset 16/5

Hei! idag har det vært siste utplassering, noe som var litt trist, men siden jeg skal jobbe der senere i privat sammenheng er det ikke like trist. Jeg har trivdes veldig godt på kremmerhuset, og jeg føler jeg har lært mye, og fått utfordret meg.


Siste utplasseringen gjorde jeg ærender for butikken, organiserte på lageret, fylte på med varer, organiserte hyller, og ordnet på ting som var uryddige.

Her har jeg fylt på duftene,, og de er organisert slik at man
skal se alle fargene og at det er forksjell på de, selvom
mange har like farger men ulik duft.

Her har jeg fylt på med servietter for å få mersalg da det
selgere mer når det ser fult ut i hyllene. Serviettene er organisert
etter farger og tema.

Her har jeg organisert litt med duftene på lageret, og fått plass
til dufter som ikke hadde plass i butikken. De er sortert etter
farge og duft.

Her har jeg laget en utstilling med kopper der jeg skulle
vise frem kopper fra en serie, og alle fargene skulle frem.
I tilllegg skulle plass fra lageret frigjøres til andre og nye
varer.

Her er en kurv jeg hentet med kopper fra lageret som jeg
fylte på med.


Her sorterte jeg og fylte på med nye lys, og for å få plass
til det nye måtte jeg komprimere og finne smarte løsninger
for å få det ryddig, men samtidlig oversiktlig og enkelt å finne
det man skal ha tak i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar