onsdag 6. mars 2013

Utplassering - Kremmerhuset 28/2

Etter en ukes vinterfeire var det tilbake på utplassering på Kremmerhuset igjen. Denne gangen var fikk jeg i oppgave å gjøre om et rotete salgsbord om til et mer ryddig og fint, rydde og fylle på i lys og dufthyllen, og rydde generelt i butikken.

Her ser du jeg har ryddet og fylt på i dufthyllen, som også
kalles for dis-hylla. I denne hylla er det dufter som man kan
ha i rommet sitt, og dufter i ca ett helt år. Jeg har plassert
duftene på rekke, og helt frem for at hyllen skal se full
ut, noe som kan selge.

Her har jeg flt på med de lysene vi hadde inne, og
dyttet frem de lysene vi ikke hadde fler av, for igjen
å få solgt.
Her er salgsbordet jeg skulle gjøre om. Bordet hadde mange
produkter, i veldig forskjellige farge, og bordet var veldig
rotete, utplukket, og uryddig.
Her er det ferdige salgsbordet etter jeg hadde ordnet. Jeg fikk
utnyttet plassen bedre, og jeg fikk laget en type stil rundt bordet.
 Jeg valgte å la beige/brun og gråtoner gå igjen på denne siden av bordet.
I denne utstillingen finner man formkontraster mellom den organiske
trekrakken, og kurvene, mot de harde geometriske bordene,
eskene osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar