torsdag 6. desember 2012

moodboard

En del av oppgaven var også å lage et moodboard der man viste inspirasjon til innredning. Jeg har tatt med ting jeg tenkte å bruke i innredningen.


1.brun pels 2.hvit pels 3. panelgardin 4. eik parkett 5.beige
flossteppe 6. Grå sofa 7. glassbord 8. hvit pute 9.gråbrun
"strikket" pute. + plantegning

Jeg har valgt å bruke disse fargene til sofakroken fordi det er rolige og harmoniske farger. Jeg har også valgt så enkelt design fordi at jeg skal kunne ta det ut med kontrastene i kunsten kunden ønsket. Sofaen er det god plass i, samtidig som den er funksjonell for besøkende. Bordet passer fint inn i sofaen, og er lekkert. Flossteppet er deilig å ha under sofaen, og gir en mye bedre romfølelse. Parketten har jeg valgt fordi det er en rolig og enkel farge, samtidig som den er lekker der man kan lage interiør som man vil til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar