torsdag 30. august 2012

Dette er meg!

Hei! Vår første oppgave i dette faget var å lage et moodboard der jeg skal vise hva jeg liker innenfor temaene produkt, interiør, profilering, mote, og arkitektur. Dette er min besvarelse på oppgaven.




Produkt
Som et produkt til oppgaven har jeg valgt å bruke Northern Lightnings "Butterfly" som er en veldig spesiell, og fin lampe. Jeg har en slik lampe hjemme og synes den rett og slett er rå! med tanke på fargene i bildet mitt passet den veldig godt. Det andre produktet mitt var et smykkestativ fra Menu som også er et designerprodukt som er stilrent og kult.

Interiør
Som interiør har jeg valgt å bruke bildet nede i venstre hjørne med brune detaljer, bildet ved siden av mot høyre og øverst i høyre hjørnet. Jeg er veldig fan av brune, varme farger og shabby chic stilen! Derfor er disse med i mitt collage.

Profilering
Under profilering har jeg valgt å bruke kremmerhusets logo fordi jeg synes den er enkel, stilren og pen.

Mote
Jeg har valgt et bilde av en tapet som mote, fordi jeg liker tapeter, og det går aldri av moten. tapeter  er interessante, spesielle og du finner en til din smak, uansett!

Arkitektur
Under kategorien arkitektur har jeg tatt bilder fra et moderne hus tegnet av en svensk arkitekt, colluseum (arenaen for gladiatorer) i Roma, og et til moderne bygg som jeg ikke finner ut hva er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar