onsdag 13. februar 2013

Utplassering - Kremmerhuset 7/2

Hei! Også i dette semesteret skal vi ut i praksis, og jeg har igjen valgt Kremmerhuset som utplassering. Jeg trives godt der, og tenkte at det var en fin plass å forsette læring i praksis.

Jeg har vært på praksis en gang tidligere i dette året, forrige torsdag men jeg rakk ikke å blogge. Denne praksisen gjorde jeg litt forskjellig butikkarbeid som å fylle på med varer, sortere, pakke ut varer, og rydde i butikken.

Her har jeg fylt på med nye tesmaker, og sortert etter farger.
Jeg valgte å ha de røde og rod/oransje sammen for  få en
sammenheng i den hyllen. Den nederste hyllen er fylt med
samme farge for å få en helhet der også.  Øverste hylle er
fylt med grønne, mørkegrønne og hvite.

Her har jeg fylt på dufthyllen med forskjellige dufter og
fylt på med ekstralager på toppen. Jeg har også fylt på
nederste hylle med morsdag/valentinsdagsgavesett som
består av et fint sett  med en deilig duft i en fin krukke.

Her ser du litt av kassene som ble pakket ut..

Her har jeg fylt på lyshylla og dyttet frem varer vi ikke
hadde flere av på lager som et salgstriks,. Det ser både
bedre ut, og fyller opp hylla som gir et godt inntrykk
og selger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar